عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ارائه ی خدمات مجازی و آدرس esmaeil3395.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 148
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 7

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 16
:: باردید دیروز : 90
:: بازدید هفته : 559
:: بازدید ماه : 559
:: بازدید سال : 9295
:: بازدید کلی : 21150

RSS

Powered By
loxblog.Com

فروش فالوور و لایک اینستاگرام

افزایش ممبر ایرانی تلگرام
شنبه 20 شهريور 1400 ساعت 10:54 | بازدید : 653 | نوشته ‌شده به دست اسماعیل | ( نظرات )
10 روش اساسی برای افزایش ممبر تلگرام
همانطور که می دانید این روزها شبکه های اجتماعی نیز ابزاری برای سرگرمی مردم است. همانطور که می دانید ، هرجا مخاطبان بیشتری وجود داشته باشد ، بهترین مکان برای تبلیغات و بازاریابی محصولات و خدمات خواهد بود. بنابراین ، برنامه پیام رسان تلگرام که این روزها افراد زیادی را درگیر خود کرده است ، بهترین مکان برای تبلیغات ، تجارت و سرگرمی است.
 
افزایش تعداد ممبر واقعی کانال و گروه تلگرام هدف اصلی هر ادمین است. یکی از نگرانی های افرادی که اعضای تلگرام را خریداری می کنند لینک به یک سایت خارجی. و افزایش پیروان برای ارتقاء کسب و کار و معرفی خدمات آنها است. بسیاری از مردم فکر می کنند که اعضای کانال تلگرامی آنها هرچه بیشتر باشند ، بهتر است و می توانند درآمد بیشتری کسب کنند. بنابراین آنها در حال خرید اعضای تلگرام هستند.
 
البته ، گاهی اوقات ، این مورد برای کانال هایی است که به عنوان مثال برای تبلیغات پول دریافت می کنند. اما همیشه اینطور نیست! کانال هایی با تعداد بسیار کمی از اعضا وجود دارند که اصلاً مشهور نیستند و در نور کم به کار خود ادامه می دهند. این کانال ها بسیار بیشتر از کانال هایی با چند ده هزار عضو درآمد دارند! تعداد مهمی از اعضا وجود ندارد. اما این مهم است که اعضای کانال شما واقعا موضوع کانال شما را دنبال کنند.
چرا کانال ما باید اعضای واقعی تلگرام داشته باشد؟
 
منظور از اعضای واقعی تلگرام این است که افرادی در کانال ما هستند که محتوای کانال ما را بسیار دوست دارند و همیشه ما را دنبال می کنند. این ایده خوبی نیست که کسی را مجبور به دنبال کردن ما کنیم! این مورد در همه جا صادق است. به عنوان مثال ، در ایمیل بازاریابی ، ارسال نامه برای افرادی که ما را نمی شناسند اشتباه و بی اثر است.
 
بازاریابی و تبلیغات همیشه برای افرادی که هدف ما هستند مهم است. در تلگرام هم همینطور است. یعنی ما نمی توانیم افرادی را که محتوای ما را دوست ندارند به زور به کانال ما دعوت کنیم .این دوره به پایان رسیده است تا اعضا را از طریق تبلیغات Fick در کانال ما اضافه کنیم. امروزه ، با استفاده از روشهای مبتنی بر ، ما باید مردم را مجبور کنیم با علایق شخصی خود کانال های ما را دنبال کنند. بنابراین بازاریابی محصولات و خدمات ما بر روی آنها بسیار آسان تر خواهد بود.
 
استفاده از روشهای غیر استاندارد ، مانند افزایش دنبال کنندگان کانال تلگرام ، کاری غلط ، پرهزینه و بی فایده است. به طور کلی ، هر چیزی که این را دوست داشته باشد تاثیری در موفقیت ما ندارد! برخی از سایت ها که از روش های مختلف برای افزایش بازدیدکنندگان وب سایت خود استفاده می کنند و برخی از صاحبان صفحات اینستاگرام به دنبال دنبال کننده Fick هستند. این روشها هرگز خوب جواب نداده است و در بسیاری از موارد نه تنها هیچ سودی نداشته بلکه با معایبی نیز همراه است.
 
 
 
10 روش اساسی برای افزایش ممبر کانال تلگرام
 
ممبر کانال تلگرام1.jpg
 
هدف خود را مشخص کرده و کانال خود را ایجاد کنید. 1
 
اولین قدم در ایجاد کانال تلگرام این است که بدانید هدف شما از ایجاد کانال چیست. شما باید هدف خود را از راه اندازی کانال تلگرام مشخص کنید. موضوعی را که قصد ایجاد محتوا در کانال خود دارید مشخص کنید.
 
بسیار مهم است که پس از مشخص شدن هدف و موضوع کانال خود ، موضوع را تغییر ندهید. به عنوان مثال ، اگر موضوع کانال شما سلامت است ، نباید محتوای موضوعات طنز یا سیاسی را در کانال خود ارسال کنید! این امر باعث افزایش نارضایتی اعضای کانال شما می شود و به مرور زمان کانال شما را ترک می کند.
 
متأسفانه بسیاری از دوستان به این امید که با تغییر موضوع کانال خود ، بتوانند اعضای بیشتری را جذب کنند ، موفق نمی شوند و فالوورهای کانال تلگرامی خود را از دست می دهند. بنابراین ، هدف از ساختن کانال را تعیین کنید ، و پیوند و موضوع کانال را پس از مدتی تغییر ندهید. سعی کنید محتوای مربوط به نام و سابقه کانال را برای جلوگیری از افتادن اعضا منتشر کنید. به عنوان مثال ، اگر در یک کانال با نام و شرح یک کانال علمی ممکن است یک پیام طنز یا سیاسی ارسال شود ، ممکن است برخی از اعضا این را دوست نداشته باشند و کانال را ترک کنند.
 
 
 
نمایه کانال تلگرام خود را خلاقانه تکمیل کنید
استفاده از لوگوی مناسب و تکمیل توضیحات کانال بسیار مهم است. بنابراین ، تصویر لوگو و توضیحات مربوط به کانال خود را انتخاب کنید. پس از مشخص کردن مشخصات ارتباطی خود ، سعی کنید مزایا را در قسمت توضیحات یا در بیوگرافی کانال خود برای کاربران شرح دهید. اصلا مهم نیست که شما اولین نفر در زمینه کاری خود هستید ، اما مهم این است که با رقبای خود تفاوت داشته باشید و چه مزایایی را برای مخاطبان خود در نظر بگیرید.
 
به عنوان مثال ، جمله "هر روز ، می توانید روز خود را با جملات با انگیزه کانال ما به پایان برسانید" ، بسیار بهتر و جذابتر از این جمله است "جملات انگیزشی در کانال ما".
 
 
 
محتوای با کیفیت و جذاب ایجاد کنید
سعی کنید تولید و منتشر کنید محتوایی که برای کاربران کانال شما مفید است. ایجاد محتوای مناسب اولین قدم برای جذب اعضا در گروه است. این می تواند بر افزایش اعضای تلگرام تأثیر زیادی بگذارد. نباید موضوع محتوای سازنده خود را تغییر دهید. سعی کنید از همان ابتدا بهترین تم ممکن را انتخاب کنید. معمولاً کانالهای سرگرمی محتوا را در مورد هر موضوعی تولید می کنند و مهم نیست چه موضوعاتی ارسال شود. اما کانال های تخصصی اینطور نیستند! اگر کانال شما مختص حوزه خاصی است ، باید سعی کنید محتوای مفید و کاربردی برای کاربران خود ایجاد کنید.
 
شما باید در ایجاد محتوا تنوع داشته باشید. سعی کنید از فرمت های رایج مانند عکس نوشته شده یا تصاویر gif یا جریانهای ویدئویی کوچک استفاده کنید که مانند یک ویروس بین افراد پخش می شود. اینفوگرافیک ها را می توان به طرز عجیبی با تلگرام اداره کرد. ساخت اینفوگرافیک کار سخت و سختی است ، اما سعی کنید چند اینفوگرافیک خاص مرتبط با موضوع کانال خود بسازید و به اشتراک بگذارید. در انتهای هر پست (متن یا تصویری) که در کانال ارسال می کنید ، شناسه یا URL (پیوند) کانال را روی آن قرار دهید ، بنابراین اگر پست های کانال دوباره توسط اعضا ارسال شوند ، پیوند کانال نیز ارسال می شود.
 
 
 
پیشنهاد ویژه Web -helper: آیا می توان از تلگرام به عنوان ابزار بازاریابی استفاده کرد؟
 
در شبکه های اجتماعی ، به ویژه در تلگرام ، کاربران کمی خسته کننده هستند. حجم متن باید محدود باشد زیرا مردم علاقه زیادی به خواندن یا دانستن اطلاعات زیادی از طریق متن ندارند. سعی کنید پست های طولانی را به اشتراک نگذارید و تا جایی که می توانید عکس ها را با پست های خود قرار دهید. بیشتر اوقات می توانید هدف خود را با نوشتن در یک عکس توضیح دهید.
 
در مورد موضوع کانال شما ، پیشنهاد می کنم از فایل های صوتی استفاده کنید. فایل های صوتی بسیار محبوب هستند و اعضای شما می توانند به راحتی و در هر زمان به پست صوتی شما گوش دهند. همانطور که می دانید ، صفحه نمایش تلفن های همراه کوچک است ، که باعث می شود بسیاری از دوستان از خواندن پست های متنی شما لذت نبرند. به همین دلیل ، سعی کنید فایل های صوتی را برای چنین افرادی به اشتراک بگذارید.
 
 
 
پست های کانال خود را تخصصی کنید
مهمترین کاری که باید انجام دهید این است که پست های کانال خود را تخصصی کنید. با این کار می توانید اعضای کانال خود را تا حد زیادی افزایش دهید. مطمئن شوید که پست های شما خاص ، برجسته و جذاب هستند ، توسط کاربران شما برای افراد دیگر یا گروه های دیگر به اشتراک گذاشته می شود.
 
برای این کار ، باید از لوگو یا برچسب کانال خود در تصاویر یا فیلم های کوتاه خود استفاده کنید. این را می توان به راحتی با برنامه pic art انجام داد. همچنین می توانید کانال خود را به عنوان پیوند یاChannelName زیر هر پست قرار دهید. با انجام این کار ، هنگامی که پست های شما توسط کاربران دیگر به کاربران دیگر ارسال می شود ، می توانید از طریق این پیوند به کانال یا گروه شما اضافه شود.
 
 
 
5. از مخاطبان خود در تولید محتوا کمک بگیرید
 
از کاربران خود بخواهید محتوایی برای شما تولید کنند و محتوای خود را با مشخصات کامل خود در کانال شما قرار دهند. البته ، با توجه به موضوع کانال خود ، باید این کار را انجام دهید. به عنوان مثال ، یک موضوع خاص را مطرح کنید و نظر کاربر خود را در مورد آن بپرسید. از آنها بخواهید آن را در قالب یک فایل صوتی به اشتراک بگذارند ، جذاب تر است.
 
همچنین می توانید از آنها بخواهید سوالات خود را از شما بپرسند. به عنوان مثال ، شما در زمینه تکنیک های فروش و بازاریابی آنلاین فعالیت می کنید ، بنابراین سوالات مخاطبان شما در این زمینه مطرح می شود. شما می توانید با پاسخ دادن به سالات محتوای جذاب ایجاد کرده و آن را در کانال خود قرار دهید.
 
شما همچنین می توانید این کار را با ایجاد یک نظرسنجی یا مسابقه انجام دهید. به عنوان مثال ، مطرح کردن این موضوع "10 راه برای افزایش فروش محصولات اینترنتی" و از کاربران خود بخواهید که 10 روش فروش محصولات اینترنتی را برای شما ارسال کنند.
 
فراموش نکنید که کانال شما تخصصی است و علاقه مندان در زمینه فعالیت شما وجود دارند. بنابراین آنها می توانند در این زمینه به شما کمک کنند. پس از نوشتن تکنیک های خود ، طرح کلی از بهترین تکنیک ها را بنویسید و آن را به عنوان یک پست در کانال خود به اشتراک بگذارید.
 
برای بالا بردن تعداد ممبر های خود کلیک کنید

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ربات افزایش فالوور
پنج شنبه 18 شهريور 1400 ساعت 10:44 | بازدید : 555 | نوشته ‌شده به دست اسماعیل | ( نظرات )

افزایش فالوور اینستاگرام دردناک است.

 

و اگر می خواهید مخاطبی ایجاد کنید که به شما مربوط باشد و علایق مشترکی داشته باشد ، این کار بسیار دشوارتر است. من همیشه می دیدم که اینستاگرام یک راه عالی برای تبلیغ عکس های من است ، اما من هرگز بیش از 380 دنبال کننده نداشتم ... هر چند وقت یکبار ، تصمیم می گیرم دوباره عکس های خود را در اینستاگرام ارسال کنم و به طور منظم برای یک پست ارسال می کنم. در حالی که ، اما هرگز بیش از چند ماه طول نمی کشد ، و من تعداد زیادی دنبال کننده ندارم تا انگیزه و مشارکتم را حفظ کند.


هدف این پروژه ایجاد مخاطب بیشتر است و بعلاوه ، شاید کمی ترافیک را به وب سایت من برسانید که در آن عکسهایم را می فروشم!


یک سال پیش ، در آخرین اجرای اینستاگرامم ، یکی از آن برنامه ها را دریافت کردم که به شما امکان می دهد افرادی را که فالو فالو کرده اند پیگیری کنید. من کنجکاو بودم زیرا در چند مورد تعداد فالوئرهای من بدون دلیل مشخص کاهش یافت. پس از انجام برخی تحقیقات ، متوجه شدم که چگونه برخی از کاربران اساساً برای دنبال کنندگان می خزند. آنها نظر می دهند ، افراد را دوست دارند و آنها را دنبال می کنند - به دنبال دنبال کننده هستند. فقط در روزهای آینده پیگیری مجدد  کارینا آنها را لغو کنید.

 


نمی توانم بگویم این برای من تعجب آور بود ، این که ربات هایی در اینستاگرام وجود داشت ... این فقط باعث شد که خودم بخواهم یکی از آنها را بسازم!


و به همین دلیل است که ما اینجا هستیم ، بنابراین اجازه دهید به آن برسیم! من یک ربات ساده در پایتون پیدا کردم ، در حالی که با سلنیوم درگیر بودم و سعی می کردم پروژه ای برای استفاده از آن پیدا کنم. به بیان ساده ، سلنیوم مانند مرورگری است که می توانید به راحتی در پایتون با آن ارتباط برقرار کنید.


در حالت ایده آل ، افزایش مخاطبان اینستاگرامی من را برای پست منظم انگیزه می دهد. بعنوان یک مورد اضافی ، وب سایت خود را در بیوگرافی پروفایل خود قرار دادم ، جایی که افراد می توانند تعدادی عکس بخرند. فکر می کنم کمی پیچیده است ، اما چه کسی می داند ؟! اساساً فروش من تا اینجا صفر است ، بنابراین باید ردیابی آن تبدیل را آسان کرد!
اگر می خواهید به دیگر مقاله های اسکرپ وب من - و تقریباً همه چیز دیگر در Medium - دسترسی داشته باشید ، آیا مشترک شدن را در نظر گرفته اید؟ شما از کار من فوق العاده حمایت خواهید کرد!


هر داستان را در رسانه بخوانید!


به عنوان یک عضو متوسط ​​، بخشی از حق عضویت شما به نویسندگانی که می خوانید تعلق می گیرد و شما به هر داستان دسترسی کامل دارید…

همان چیزی که جهان به آن احتیاج داشت! ربات اینستاگرام

پس از اندیشیدن به این پروژه ، هدف من افزایش مخاطبانم با افراد مرتبط بود. من می خواهم فالوورهایی داشته باشم که در واقع می خواهند مرا دنبال کنند و کارهای بیشتری از من ببینند. برخورد با محتوای عجیب و غریب در پرکاربردترین هشتگ ها بسیار آسان است ، بنابراین من این ربات را برای جستجوی هشتگ های خاص و تعامل با عکس های آنجا برنامه ریزی کرده ام. به این ترتیب ، من می توانم در مورد نوع علاقه ای که می خواهم مخاطبانم داشته باشند ، بسیار دقیق صحبت کنم. به عنوان مثال ، من واقعاً نوردهی طولانی مدت را دوست دارم ، بنابراین می توانم افرادی را که از این هشتگ استفاده می کنند هدف قرار دهم و در اطراف این نوع محتوا مخاطب ایجاد کنم. ساده و کارآمد!


گالری من ترکیبی از موضوعات و سبک های مختلف است ، از عکاسی خیابانی گرفته تا عکاسی هوایی ، و برخی از عکس های سفر نیز. از آنجا که زادگاه من است ، تصاویر لیسبون زیادی نیز در آنجا دارم. اینها موضوعات اصلی من در هشتگ هایی است که می خواهم هدف قرار دهم.


این یک ربات "دریافت 1000 دنبال کننده در 24 ساعت" نیست!


بنابراین ما درباره چه نوع اعدادی صحبت می کنیم؟
من چندین بار بات را در چند هشتگ مختلف مانند "travelblogger" ، "travelgram" ، "لیسبون" ، "dronephotography" اجرا کردم. در طول سه روز از 380 نفر به 800 دنبال کننده رسیدم. تعداد زیادی لایک ، نظر و حتی برخی از رشد ارگانیک (افرادی که من را دنبال کردند اما ربات آنها را دنبال نکرد).


واضح است که من از این ربات به شدت استفاده نمی کنم ، زیرا اگر اینستاگرام را خیلی سریع اجرا کنید ، دیگر پاسخ نمی دهد. باید بین دستورات خواب برخی دستورات وجود داشته باشد ، زیرا پس از چند نظر و دنبال کردن در مدت زمان کوتاهی ، اینستاگرام دیگر پاسخ نمی دهد و ربات خراب می شود.


شما وارد حساب کاربری خود خواهید شد ، بنابراین تقریباً مطمئن هستم که اینستاگرام می تواند بداند که در صورت سرعت بخشیدن به این روند ، کاری عجیب انجام می دهید. و مهمتر از همه ، پس از انجام این کار برای دوازده هشتگ ، پیدا کردن کاربران جدید در همان هشتگ ها سخت تر می شود. شما باید چند روز به آن فرصت دهید تا پایگاه کاربر را در آنجا تازه کنید.
اما من نمی خواهم افراد زیادی را در این راه دنبال کنم…


کارآمدترین راه برای به دست آوردن فالوور در اینستاگرام (جدا از ارسال عکس های عالی!) این است که افراد را دنبال کنید. و این ربات برای من بسیار خوب کار کرد زیرا برایم مهم نیست که 2000 نفر را دنبال کنم تا 400 دنبال کننده داشته باشم.


این ربات لیستی را با تمام کاربرانی که در حین کار دنبال می شدند ذخیره می کند ، بنابراین روزی ممکن است من واقعاً کاری با این لیست انجام دهم. به عنوان مثال ، من می توانم از نمایه هر کاربر بازدید کنم ، تعداد دنبال کننده یا پست آنها را ارزیابی کنم و تصمیم بگیرم که آیا می خواهم آنها را دنبال کنم. یا می توانم اولین تصویر را در گالری آنها تهیه کنم و تاریخ آن را بررسی کنم تا ببینم آیا کاربران فعال هستند یا خیر.
اگر عمل پیگیری را از ربات حذف کنیم ، می توانم به شما اطمینان دهم که نرخ رشد دچار مشکل می شود ، زیرا افراد کمتر تمایل به دنبال کردن بر اساس یک لایک یا نظر واحد دارند.

 

برای افزایش فالوور های  خود  کلیک کنید 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
خرید ممبر ارزان برای تلگرام
سه شنبه 16 شهريور 1400 ساعت 10:59 | بازدید : 559 | نوشته ‌شده به دست اسماعیل | ( نظرات )

خرید ممبر  و دنبال کنندگان تلگرام ارزان


برای گروه و کانال شما


خرید ممبر تلگرام ارزان


برای بدست آوردن تعداد بیشتری از ممبر  تلگرام تلاش می کنید؟


دیگر مبارزه نکنید! تعداد فالوورهای خود را بدون عرق در 24 ساعت افزایش دهید!


همه در حال خرید ممبر  و دنبال کنندگان هستند. بنابراین شما باید!
شگفت زده خواهید شد که خرید از ما ارزان است. قیمتهای ما قیمتهای فروشنده است.
بله ، وب سایت های دیگر از ما خرید می کنند و سود زیادی به شما می فروشند.

اگر بتوانید ارزانتر پیدا کنید ، ما پول شما را پس می دهیم و شما می توانید دنبال کننده ها را نیز حفظ کنید.

نیازی به ادامه مطلب نیست روی تصویر کلیک کنید و خودتان ببینید


رسانه های اجتماعی-بازاریابی-خدمات


خرید ممبر ارزان
برای کانال یا گروه تلگرام چه مزایایی دارد؟


برنامه تلگرام یکی از محبوب ترین برنامه های مورد استفاده در پیام رسانی و شکل دیگری از ارتباط است. با این حال ، بسیاری اطلاعات زیادی در مورد این برنامه ندارند ، مانند اینکه می توانید یک کانال ایجاد کنید که می توانید از آن برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنید.



تلگرام بر روی بستر ابری کار می کند ، بنابراین در خدماتی که ارائه می دهد مثر است. تلگرام ، بیشتر ، به خوبی شناخته شده است ، زیرا دارای سطح بالایی از ویژگی های پویا ، امنیت ، بارگیری آسان ، ویژگی های تعاملی و همچنین به صورت رایگان است.

 

امروزه اکثر صاحبان مشاغل به مزایای تلگرام پی برده اند و به دنبال عضویت بیشتر در کانال های خود هستند. نه تنها افراد تجاری که توسط این برنامه جذب شده اند ، بلکه سرمایه گذاران و متخصصان بازاریابی نیز همگی علاقه مند شده و یک کانال ایجاد کرده اند.

 

تلگرام به هرکسی اجازه می دهد تا کانالی ایجاد کند که در آن می توانید گروه بزرگی از اعضا را شامل شوید. سپس ، می توانید به روزرسانی ، فروش محصولات و موارد دیگر را به اشتراک بگذارید. نکته اصلی برای داشتن یک کانال تلگرامی موفق این است که تا حد امکان تعداد اعضا را داشته باشید. پس از آن ، می توانید به مشتریان و بازارهای بیشتری دسترسی پیدا کنید.

 

از طریق کانال تلگرام می توانید عکس ها ، فیلم ها ، برچسب ها و اشکال مختلف فایل ها را بدون دردسر به اشتراک بگذارید. این برنامه با تلفن های همراه Android ، iOS و Windows سازگار است. در این مقاله ، ما همه چیز را در مورد برنامه های کاربردی تلگرام از جمله تلگرام آن ، نحوه خرید اعضای تلگرام تا مزایای داشتن تعداد زیادی عضو در کانال تلگرام با شما به اشتراک می گذاریم.

تلگرام چیست؟


تلگرام یک شبکه اجتماعی و سرویس VOIP است که بر اساس سرورهای ابری است. برنامه های کلاینت تلگرام برای Android ، تلفن های iOS و رایانه های Windows یا macOS در دسترس است. کاربران می توانند پیام ها را ارسال کرده و عکس ها ، فایل ها ، صدا و فیلم ها را به اشتراک بگذارند.

پاول و نیکولای دوروف در سال 2013 تلگرام را آغاز کردند. آنها قبلاً شبکه اجتماعی VK را تشکیل دادند که با در دست گرفتن Mail.ru از آن خارج شد.

نیکولای دوروف نرم افزار MTProto مبتنی بر پیام رسان را توسعه داد ، در حالی که پاول با شریک جدید Axel Neff پشتیبانی مالی و زیرساختی ارائه کرد. Telegram Messenger LLP خاطرنشان می کند که هدف نهایی آن سود نیست ، اما به عنوان یک سازمان غیر انتفاعی ، در حال حاضر سازماندهی نشده است.

 

تلگرام یک نرم افزار منبع باز است ، گرچه کد سرور آن بسته و اختصاصی است. این سرویس برای توسعه دهندگان مستقل API نیز ارائه می دهد. تلگرام در اوایل سال 2018 220 میلیون کاربر فعال ماهانه خود را اعلام کرد.

 

پیام های پیش فرض در تلگرام هنگام ذخیره شدن در سرورهای آن رمزگذاری می شوند ، اما ارائه دهنده خدمات ، که کلیدهای رمزگذاری را نگهداری می کند ، می تواند به آنها دسترسی پیدا کند. متناوبا ، تلگرام پیامهای رمزگذاری شده "شخصی" اختیاری را بین دو کاربر خصوصی ارائه می دهد ، اما هنوز برای کانالها یا گروهها در دسترس نیست.

 

تلگرام همچنین در اواخر سال 2015 کانال هایی را راه اندازی کرد. کانال ها به مدیران اجازه می دهند پیامها را پخش کنند اما اعضا را پخش نکنند. اعضای ثبت نام شده مجازند تعداد نامحدودی کانال با تعداد نامحدود مشترک ایجاد کنند.

 

با نام کاربری و نشانی اینترنتی منحصر به فرد ، شبکه ها می توانند در دسترس عموم قرار گیرند ، به طوری که هر کسی می تواند وارد شود. اعضایی که به یک کانال ملحق شده اند می توانند پیغام پیام های قدیمی تر را مشاهده کنند. همه اعضا مجاز به پیوستن و خروج از شبکه ها هستند. بر اساس تنظیمات انجمن ، پیام ها را می توان با نام سایت یا با نام کاربری سرپرست که آنها را ارسال کرده امضا کرد. فقط سرپرست می تواند سایر اعضا را ببیند.

 

هر پیام شمارنده نمای خود را دارد که شامل نمایش پیامهای ارسال شده است. از ماه مه سال گذشته ، صاحب کانال مجاز به ایجاد گروه های بحث و گفتگو است ، جایی که پیام ها برای اتصال به مشترکان در انجمن ارسال می شوند.

 

برای خرید ممبر ارازن تلگرام کلیک کنید


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
فالوور بگیر اینستاگرام 100 درصد واقعی
دو شنبه 15 شهريور 1400 ساعت 11:26 | بازدید : 619 | نوشته ‌شده به دست اسماعیل | ( نظرات )

با  فالوور بگیر اینستاگرام فالوور  های  خود را افزایش  دهید

 

https://mention.com/en/blog/get-instagram-followers/

 

یک بیوگرافی قانع کننده بنویسید


اولین چیزی که هر کسی هنگام بازدید از نمایه شما می بیند بیوگرافی شماست و بنابراین بخش مهمی از ایجاد اولین تأثیر بر روی مخاطبان شما است. شما باید یک بیوگرافی قانع کننده در اینستاگرام بنویسید تا افراد را به دنبال کردن شما ترغیب کند.

جدا از اصول اولیه مانند افزودن اطلاعات تماس و پیوند وب سایت ، باید داستان برند خود را نیز به شیوه ای جذاب بیان کنید. فقط گفتن اینکه چه نوع شغلی دارید شما را متمایز نمی کند. شما باید به مردم دلیلی بدهید تا با برند شما ارتباط برقرار کنند و شما را دنبال کنند.

در اینجا نمونه ای از بیوگرافی خوب اینستاگرام از مارک ابزار ماجراجویی ، کارینا آورده شده است.


منبع: instagram.com

2. شخصیت منحصر به فرد مارک اینستاگرام را توسعه داده و حفظ کنید
فید اینستاگرام شما مورد بعدی است که شخصی که از نمایه شما بازدید می کند بعد از بیوگرافی شما مشاهده می کند. و این تصور که یک کاربر با مشاهده خوراک شما به دست می آورد در تعیین اینکه آیا مارک شما را می پسندد یا نه مهم است.

همچنین حفظ ثبات در رنگ ها ، انواع پست ها ، لحن صدا و غیره بسیار مهم است ، زیرا اینها شخصیت برند شما را تعیین می کند. و ، باید به گونه ای باشد که اگر کسی پست شما را دید ، بلافاصله آن را با نام تجاری شما مرتبط کند.

در اینجا نمونه ای از مارک نوشابه است که شخصیت مشخص و متمایزی را حفظ می کند.


منبع: instagram.com

3. از هشتگ های مربوطه استفاده کنید
استفاده از هشتگ ها یک راه آزمایش شده برای دسترسی به افراد بیشتر و جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام است. شما باید تحقیق کنید که کدام هشتگ ها در طاقچه شما رواج دارند و کدام مربوط به نام تجاری و محتوای شما هستند. سپس از ترکیبی از این هشتگ ها برای همه محتوای اینستاگرام خود استفاده کنید تا به افرادی که آن هشتگ ها را دنبال می کنند برسید.

همچنین ، به یاد داشته باشید که آن را کمی مخلوط کرده و از هشتگ های محبوب در سطح صنعت استفاده کنید ، و همچنین از هشتگ هایی که در واقع می توانید آنها را متمایز کنید. اینستاگرام به شما امکان می دهد تا برای هر پست حداکثر 30 هشتگ اضافه کنید و باید از این ویژگی به نفع خود استفاده کنید.

مطالب مرتبط:
16 ردیاب برتر دنبال کننده اینستاگرام [+ابزار ردیابی رایگان]
10 نکته بازاریابی در اینستاگرام که می تواند برای شما مفید باشد
10 مورد از بزرگترین روندهای بازاریابی اینستاگرام برای سال 2021
4. هشتگ مارک شخصی خود را ایجاد و تبلیغ کنید
علاوه بر استفاده از هشتگ های محبوب ، می توانید هشتگ های خود را ایجاد کرده و تبلیغ کنید. این می تواند مختص نام تجاری شما یا حتی یک کمپین خاص باشد. هشتگ های اختصاصی مارک یک راه خوب برای بهبود حضور اینستاگرام شما و تبلیغ کمپین های شما هستند.

با ایجاد یک هشتگ مخصوص کمپین ، می توانید افراد را تشویق کنید تا از آن در محتوای اینستاگرام خود استفاده کنند. این باعث می شود محتوای تولید شده توسط کاربر و همچنین تبلیغات رایگان باشد ، که می تواند به شما در دسترسی به افراد بیشتر و جذب فالوور بیشتر کمک کند.

در اینجا مثالی از نحوه استفاده Dove از هشتگ های مخصوص کمپین برای تولید محتوای کاربر و ترویج ابتکارات بازاریابی آنها آورده شده است.


5. زیرنویس های خود را بهینه کنید
زیرنویس پست های اینستاگرام شما به شما این فرصت را می دهد که مخاطبین فعلی خود را درگیر کرده و حتی آنها را تشویق کنید تا شما را به دوستان خود ارجاع دهند. بنابراین ، چرا از این فرصت به نفع خود استفاده نمی کنید؟

کارهای زیادی می توانید با زیرنویس های اینستاگرام خود انجام دهید مانند افراد را تگ کنید ، س askالات خود را مطرح کنید ، مکالمات را شروع کنید و غیره. هرچه بیشتر مخاطبان خود را تشویق به اظهار نظر کنید ، به احتمال زیاد آنها از دوستان خود برای مشارکت در بحث دعوت خواهند کرد.

همچنین می توانید تخفیف یا پیشنهاداتی را ارائه دهید و از دنبال کنندگان خود بخواهید که دوستان خود را تگ کنند و آن پیشنهاد را تبلیغ کنند. همچنین ، به یاد داشته باشید که داستان پشتتصویر یا ویدئویی را که به اشتراک می گذارید بگویید زیرا باعث جذب بیشتر می شود.

 

منابع


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
خرید بازدید igtv
جمعه 12 شهريور 1400 ساعت 10:30 | بازدید : 631 | نوشته ‌شده به دست اسماعیل | ( نظرات )

چرا نمای Instagram IGTV را بخریم؟


خرید نماهای IGTV اینستاگرام بسیار م effectiveثر و فوق العاده نوآورانه است. شما نمی توانید تمام زندگی خود را برای به دست آوردن لایک منتظر بمانید ، زیرا ممکن است ماهها ، سالها یا حتی کل زندگی شما طول بکشد! ما از زمان شروع IGTV به بیش از 50،000 مشتری خدمت کرده ایم!

 

IGTVGains از تکنیک بازاریابی م viewsثر IGTV برای ارائه تعداد بازدیدهایی که سفارش داده اید استفاده می کند. ما مطمئن می شویم که بازدیدهایی که از ویدیوی شما ارائه می دهیم با خیال راحت و سریع انجام می شود.

 

وقتی سفارش خود را ثبت می کنید ، ما مطمئن می شویم که نتایجی را که برای آن هزینه پرداخت کرده اید به دست می آورید و گاهی اوقات دوست داریم با مشتریان خود با تعجب رفتار کنیم. به عنوان مثال ، اگر فالوورهای اینستاگرام را ارزان از ما خریداری می کنید ، مثلا 250 دنبال کننده ، ممکن است 350 یا 500 فالوور به شما بدهیم تا مطمئن شویم در صورت عدم تعقیب افراد ، هیچ افتی وجود نخواهد داشت!

 

ما خدماتی را ارائه می دهیم که از هر نظر منحصر به فرد است. ما دوست داریم دیدگاه ها با سرعت تدریجی وارد شوند تا واقعی به نظر برسند. IGTVGains یک رئیس صنعت است که راه خود را در این تجارت بازاریابی دیجیتال و رسانه های اجتماعی پیش می برد. بنابراین برای چه منتظر هستی؟ مقدار را انتخاب کرده و نمای IGTV را خریداری کنید.

 

چه کسی از نمایش Instagram IGTV سود خواهد برد؟


هدف ما این است که بینندگان مورد نیاز خود را به عنوان هنرمند ، وبلاگ نویس یا آشپز محبوب در بین مخاطبین مورد نظر خود جلب کنید. با گذشت زمان ، بازدیدها اطمینان حاصل می کند که ویدیوی شما در رتبه بندی IGTV افزایش می یابد و همچنین در جستجوهای بسیاری ظاهر می شود. همچنین این احتمال وجود دارد که ویدئوی شما به دلیل محبوبیت آن حتی در جستجوی گوگل نیز نمایش داده شود.

 

این که آیا شما هنرمندی هستید که به دنبال یک معامله بزرگ هستید ، بازیگرانی که به دنبال ورود به صنعت سینما هستند و مدل هایی که به دنبال فرصت هایی برای همکاری با مارک های بزرگ مانند CK ، LV ، Gucci و غیره هستند. این فقط آنها نیستند ، هرکسی می تواند از خدمات ما ، آشپزها ، آشپزها ، هتل ها ، تولیدکنندگان خودرو ، وکلا و موسسات خیریه برای نشان دادن کار و استعداد خود استفاده کند. بنابراین ، با خرید نمایشگرهای IGTV اینستاگرام با قیمت ارزان از ما ، مزیت کمی نسبت به رقابت خود به شما می دهد.

 

آیا کانال IGTV من با خرید این نمایش های IGTV اینستاگرام در معرض خطر قرار می گیرد؟


اصلا. نمایش های IGTV اینستاگرام به صورت فزاینده ارائه می شود تا اینستاگرام تصور کند بینندگان "در حال تماشای" ویدیو هستند.

چگونه نماهای IGTV شما را ارائه می دهیم؟


به یاد داشته باشید ، هرچه تعداد بازدیدهای IGTV بیشتری خریداری کنید ، شانس بیشتری برای ویروسی شدن خواهید داشت. ما معمولاً سفارش شما را بلافاصله پردازش می کنیم ، بنابراین به دنبال ارائه نظرات شما در عرض 24 - 48 ساعت آینده هستیم. این فقط نماهای IGTV نیست ، ما همچنین نظرات IGTV ، نظرات IGTV را ارائه می دهیم. اگر نمای بازدید می کنید ، پیشنهاد می کنیم نظرات را خریداری کنید تا نمایها واقعی تر به نظر برسند. نظرات سفارشی است ، بنابراین شما نظرات را برای ما ارسال کنید ، و ما آن را پردازش می کنیم. در زیر ویدئوی شما در IGTV ظاهر می شود.

 

چرا نمای IGTV اینستاگرام را از IGTVGains.com بخریم؟


ما ، به عنوان IGTVgains ، بهترین خدمات را در مقایسه با سایر سایت های موجود ارائه می دهیم. ما بهترین ارائه دهندگان خدمات بازاریابی IGTV سفارشی هستیم. تو می توانی:

در زمان صرفه جویی کنید
تحویل سریع ، ظرف 24-48 ساعت
ایمن و محرمانه
سفارش شما به صورت دستی بررسی می شود
چگونه نمای IGTV بخریم؟
مقدار را انتخاب کنید
افزودن به سبد خرید
هنگام تسویه حساب ، پیوند ویدیوی خود را ارسال کنید.
با استفاده از Paypal یا کارت بانکی خود پرداخت کنید
صبر کنید و جادو را ببینید


ما همچنین بسته های بازاریابی رسانه های اجتماعی دیگر را برای Instagram ، Youtube ، Twitter ، و ارائه می دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر ، شرکای ما ، را امتحان کنید.

 

برای خرید بازدید igtv کلیک کنید


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
در اینستاگرام چگونه فالوور جمع کنیم
چهار شنبه 10 شهريور 1400 ساعت 11:54 | بازدید : 609 | نوشته ‌شده به دست اسماعیل | ( نظرات )

اینستاگرام به سرعت اولین برداشت خود را به عنوان یک برنامه سرگرم کننده برای بچه ها پشت سر گذاشت و به یک ابزار بازاریابی ، فروش ، شبکه سازی و ایجاد مخاطب برای افراد و مارک های جدی تبدیل شد. این سایت یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی روی کره زمین است که بیش از 200 میلیون عضو فعال ماهانه 60 میلیون تصویر و 1.6 میلیارد لایک در روز به اشتراک می گذارند.

فقط چقدر عالی است؟ نرخ تعامل برندها در اکثر شبکه های اجتماعی کمتر از 0.1 درصد است ، اما اینستاگرام همه آنها را از بین می برد. میانگین میزان مشارکت اینستاگرام برای مارک ها در مطالعه Forrester 2014 یک حماسه 58 برابر بیشتر از فیس بوک بود.

جمع کردن فالوور اینستاگرام

شما نمی توانید با چنین اعدادی بحث کنید. اما این فقط متوسط ​​است. و همانطور که من در همه شیوه های بازاریابی آنلاین طرفداری می کنم ، شما نمی خواهید متوسط ​​باشید! این یک رویا یا یک هدف نیست.

مطمئناً 58 برابر تعامل بیشتر از فیس بوک عالی به نظر می رسد ، اما شما می توانید در اینستاگرام بسیار بهتر از آن عمل کنید. این که آیا شما یک برند بزرگ هستید یا شاید فقط در فکر این هستید که چگونه در Instagram مشهور شوید ، من نمی خواهم که شما برای متوسط ​​تلاش کنید. من می خواهم شما به ستاره ها برسید و تبدیل به یک تک شاخ اینستاگرام شوید. یک اسب شاخ دیجیتالی آن موجود جادویی و کمیاب است که از نظر اندازه به مراتب بهتر از دیگران عمل می کند.

و شما می توانید این کار را با یازده هک فوق العاده اینستاگرام در استراتژی اجتماعی خود انجام دهید. این ایده های جلب توجه برای زیرنویس های اینستاگرام ، هشتگ ها ، نمایه و موارد دیگر را بررسی کنید و ببینید چه چیزی در اینستاگرام ارسال کنید تا فالوورهای بیشتری به دست آورید و همچنین دید و تعامل بیشتری نیز داشته باشید.

1. یک هشتگ مارک دار ایجاد کنید
یک هشتگ اختصاصی ، سفارشی یا مارک دار به شما امکان می دهد تا اساساً مجموعه ای از بهترین محتویات خود را ایجاد کنید. هنگامی که یک پیرو احتمالی شما را از طریق برچسب بسیار هدفمند دیگری پیدا می کند ، پس از مشاهده پست های برتر شما ، احتمال بیشتری وجود دارد که او را دنبال کند.

همچنین ممکن است برای هر یک از کمپین های بازاریابی اینستاگرام فالور بگیر اینستاگرام  خود یک برچسب مارک دار ایجاد کنید. در برخی موارد ، این گزینه بهتر است زیرا اغلب تبلیغاتی کمتر از استفاده از چیزی خاص تر برای تجارت شما مانند نام شرکت شما است. به نوبه خود ، هشتگ های کمپین اغلب توسط پیروان استفاده می شود ، که پس از آن توجه ارتباطات آنها را جلب می کند. اگر آنها علایق یکسانی دارند ، ممکن است آنها نیز دنبال شما شوند.

2. هشتگ اختصاصی خود را متقابل تبلیغ کنید.
بسیار خوب است که شما یک هشتگ #joesgarage برای شرکت خود ایجاد کرده اید ، اما چه کسی می داند که از آن برای به اشتراک گذاری مطالب مربوط به شما استفاده کند؟ مطمئن شوید که در نمایه شما است ، اما بازی را آفلاین کرده و در رسیدهای خود ، در تبلیغات چاپی ، علائم تجاری در فروشگاه خود و در رویدادهای مربوطه چاپ کنید.

11 هک برای تبدیل شدن به بیلبورد معروف Project Runway اینستاگرام
اگر در رادیو و تلویزیون هستید ، مردم را راهنمایی کنید تا از هشتگ شما استفاده کنند. کمپین های آنلاین و آفلاین را با اطمینان از اینکه در سایر نمایه های اجتماعی شما ، در وب سایت شما و ایمیل های شما ارسال شده است ، ادغام کنید. فقط امیدوار نباشید که مردم آن را پیدا کنند.

3. از هشتگ های مخصوص صنعت استفاده کنید
شما دنبال فالوورهایی هستید که به کاری که پیشنهاد می دهید علاقه مند باشند. در درجه اول استفاده از اصطلاحاتی که مختص صنعت شما نیست ، منجر به کسب پیروان بسیار کمی می شود. در این صورت ، شما باید از هشتگ هایی در پست های خود استفاده کنید که مخاطبان شما به طور خاص در حال مرور آنها هستند.

هرچه بیشتر مشخص باشید ، افراد بیشتری را جذب می کنید و شانس آنها برای پیروان بیشتر است. خرید فالوور علاوه بر این ، استفاده از برچسب های دقیق تر ، تعداد رقبایی را که برای دنبال کردن همان افراد موردنظر شما رقابت می کنند ، کاهش می دهد. در نتیجه ، یافتن حساب های شما آسان تر و پیگیری آنها آسان تر خواهد بود.

4- خسته کننده نباشید.
وقتی صحبت از ایده های زیرنویس اینستاگرام می شود ، باید فراتر از هشتگ های یک کلمه ای و واضح نگاه کنید. مطمئناً شما نیز می خواهید از آن ها استفاده کنید ، اما آن را مخلوط کرده و از هشتگ ها برای بیان بخشی از داستان خود استفاده کنید. بامزه ، کنایه آمیز یا ظالمانه باشید-فقط خسته کننده نباشید. شرکت فضایی مشارکتی WeWork در این زمینه عالی است و آنها ترکیبی سرگرم کننده از محتوای اینستاگرام را نیز شامل می شوند.

11 هک برای تبدیل شدن به نمونه های هشتگ معروف WeWork اینستاگرام
5. از هشتگ های مربوط به رویداد استفاده کنید
هشتگ های مرتبط با رویداد شامل رویدادهایی است که در صنعت شما اتفاق می افتد مانند کنوانسیون های سالانه ، سمینارها و کارگاه ها.

آنها همچنین می توانند رویدادهای شناخته شده ای در منطقه ، کشور یا جهان شما باشند که در زمان معینی در ذهن توده ها قرار دارد. اینها اغلب برای پست های معمولی تر و راحت تر مناسب هستند. به عنوان مثال ، آیا هنگام ناهار از تیم خود در حال تماشای جام جهانی عکس گرفتید؟ پست کنید ... و فراموش نکنید که #worldcup را درج کنید! اگرچه این امر ممکن است تعداد زیادی دنبال کننده برای شما به دست نیاورد ، زیرا این اصطلاح عمومی و محبوب است ، اما می تواند آگاهی شما را از کسب و کار شما افزایش دهد ، که از تلاش های شما برای به دست آوردن پیروان پشتیبانی می کند.

 

بیشتر بدانید 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دانلود پست در اندروید
سه شنبه 9 شهريور 1400 ساعت 18:11 | بازدید : 4607 | نوشته ‌شده به دست اسماعیل | ( نظرات )

بارگیری پست اینستاگرام
Instagram Photo Downloader یک ابزار درخشان است که باید همیشه در مرورگر مورد علاقه خود نشانه گذاری کنید. چرا چنین ابزاری ندارید؟ با گوگل زحمت نکشید. من می خواهم بهترین موردی را که در وب پیدا کرده ام نشان دهم - Instagram Downloader Photo

https://www.instagram.com/p/CFLRABunsy0/

 


این سایت توسط کارینا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات Google اعمال می شود.
بارگیری عکس اینستاگرام

ابتدا اجازه دهید توضیح دهم که چرا من تقریباً هر روز به این ابزار احتیاج دارم و چرا دوست دارم اینستاگرام را بارگیری کنم.

این ربات کوچک زمانی که نیاز دارم مطالبی را که در فید اینستاگرام خود پیدا کرده ام در حافظه دستگاه ذخیره کنم. در ثانیه. با بهترین کیفیت ممکن. بدون هیچ گونه نصب و راه اندازی. در یک کلیک. برای استفاده از این محتوا در آینده عالی است.


چگونه می توانم محتوا را از اینستاگرام بارگیری کنم؟
بارگیری محتوا از اینستاگرام
همه می دانند که چندین روش برای بارگیری عکس های اینستاگرام وجود دارد. اکثر آنها برای بارگیری در اینستاگرام نیاز به استفاده از کد صفحه دارند. اما ذخیره تصاویر با استفاده از کد HTML یک فرایند طولانی و گاهی دشوار است! همه نمی توانند فقط وارد آن شوند و خطی را پیدا کنند که پیوند به تصویر اصلی خود دارد.

این سرویس Instagram Photo Downloader همه کارها را به صورت خودکار برای شما انجام می دهد: شما فقط پیوند هر عکس اینستاگرام را که می خواهید در رایانه ، تلفن همراه ، تلفن هوشمند ، رایانه شخصی ، دسکتاپ ، لپ تاپ یا هر دستگاهی که دارید ذخیره کنید. این پیوند را به عکس در کادر سرویس Bigbangram می چسبانید.

سپس فقط باید روی دکمه "بارگیری" کلیک کنید و این تمام است - اکنون تصویر را در حافظه دستگاه خود دارید. به همین دلیل من این ابزار بارگیری IG را بسیار دوست دارم. از آنجا که این برنامه بیش از یک ربات نیست-یک سرویس کامل به روز و مدرن برای بارگیری سریع از اینستاگرام است.

به هیچ دانشی نیاز ندارد و بارگیری عکس های اینستاگرام را بسیار ساده کرده و اصلاً استرس زا نیست و فقط دو ثانیه طول می کشد.

بنابراین من اکیداً به شما توصیه می کنم که این صفحه بارگیری اینستاگرام را علامت گذاری کنید و آن را در مرورگر خود داشته باشید ، صرف نظر از اینکه Chrome است یا Safari - در هر دو بارگیری IG را انجام می دهد.

بارگیری IG انجام دهید

چرا مردم باید عکس های IG را ذخیره کنند؟
بنابراین دلایل وجود این ابزار برای بارگیری اینستاگرام در دست شما چیست؟ در اینجا من نکاتی را به اشتراک می گذارم که هنگام بارگیری پست اینستاگرام باید در نظر داشته باشید. 5 دلیل یا گزینه اصلی برای بارگیری از اینستاگرام وجود دارد:


آنچه را که دوست دارید با IG Downloader ذخیره کنید

اولین دلیل برای بارگیری محتوای برنامه اینستاگرام همیشه محبوب و مورد نیاز همه است - از یک بازاریاب حرفه ای گرفته تا کاربر ساده اینستاگرام. این مربوط به بارگیری عکس هایی است که واقعاً دوست دارید و می خواهید برای همیشه در حافظه دستگاه شما ذخیره شوند. این محتواهایی است که نمی خواهید فقط در برنامه اینستاگرام ذخیره کنید ، بلکه می خواهید به عنوان تصویر زمینه برای تلفن هوشمند خود بارگیری کنید ، یا از این تصویر که دوست دارید به عنوان نماد برای رسانه های اجتماعی خود یا سایر موارد استفاده کنید. دلیل دیگر.

عکس های اینستاگرام را برای استفاده مجدد در آینده بارگیری کنید

مورد دوم حرفه ای تر به نظر می رسد ، اما کاربران عادی اینستاگرام نیز می توانند این را در آینده در نظر داشته باشند. این دلیل بارگیری الهام بخش است. وقتی عکس هایی را می بینید که بسیار زیبا به نظر می رسند و این عکس ها به نوعی با موضوع حساب شما مرتبط هستند ، ممکن است بخواهید آنها را برای پست ها یا نشریات آینده خود الهام بگیرید. می توانید از این عکس ها به عنوان مرجع استفاده کنید ، به عنوان مثال برای جلسات عکس ، جلسات ویدئویی یا طراحان ، انیماتورها و غیره. عکس های اینستاگرام را بارگیری کرده و آنها را در یک چت خصوصی با تیم خود به اشتراک بگذارید. یا حتی با اعتبار نویسندگان به وب سایت خود اضافه کنید.

 

بیشتر بدانید 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
بهترین راهکار برای قفل کردن اینستاگرام
یک شنبه 7 شهريور 1400 ساعت 10:51 | بازدید : 721 | نوشته ‌شده به دست اسماعیل | ( نظرات )

آموزش قفل  کردن اینستاگرام

 

اینستاگرام هک شد بسیاری از کاربران در حساب های خود قفل شده اند. در اینجا مراحلی که باید برای شما اتفاق بیفتد ذکر شده است.

حتی اگر karinacss هک را نپذیرفته باشد ، واقعیت ها وجود دارد: بسیاری از کاربران پس از دسترسی موفق هکرها به پایگاه داده اینستاگرام ، حساب خود را قفل کردند. اگر هنوز می توانید به حساب خود دسترسی داشته باشید ، سبز هستید. اگر قفل شده اید ، به این ترتیب می توانید حساب خود را بازیابی کنید.
مرتبط | این ابزار جدید اینستاگرام به کاربران کمک می کند تا حساب های هک شده را بازیابی کنند
اگر حساب شما هک شده است ، و/یا شما قفل شده اید ، اینستاگرام می تواند شما را برای ایمن سازی بهتر حساب خود راهنمایی کند. اما به عنوان اولین قدم ، می توانید بلافاصله با نام کاربری یا ایمیل خود به حساب خود دسترسی پیدا کنید. اگر ایمیل و نام کاربری شما به دلیل هک شدن حساب شما تغییر کرده است ، بررسی کنید آیا ایمیلی از اینستاگرام به شما اطلاع داده است که اطلاعات حساب شما تغییر کرده است یا خیر. در این صورت ، بلافاصله روی "برگرداندن این تغییر" در قسمت ایمیل کلیک کنید.
اگر هنوز نمی توانید به حساب خود دسترسی پیدا کنید یا نمی توانید ایمیل را از Instagram پیدا کنید ، در صفحه ورود به سیستم در صفحه اصلی برنامه روی "دریافت راهنمایی برای ورود به سیستم" ضربه بزنید.
اینستاگرام هک شد اگر دسترسی به حساب خود را از دست داده اید ، اکنون نحوه بازیابی آن را بیاموزید.
روی TWEET کلیک کنید

پس از دسترسی مجدد ، طبق توصیه اینستاگرام ، امنیت حساب خود را ادامه دهید:

از رمز عبور قوی استفاده کنید: حداقل شش کاراکتر شامل اعداد ، حروف کوچک و کوچک و نمادهای خاص مانند $ ،٪ یا &.
دسترسی به برنامه های مشکوک شخص ثالث را لغو کنید
احراز هویت دو عاملی را فعال کنید

 

برای قفل کردن اینستاگرام کلیک کنید


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برگرداندن پیج دیسیبل شده اینستاگرام
جمعه 5 شهريور 1400 ساعت 9:30 | بازدید : 586 | نوشته ‌شده به دست اسماعیل | ( نظرات )

نحوه فعالسازی مجدد حساب دیسیبل شده ی اینستاگرام [SOLVED]
نویسنده: بکا مک کلور
7 دسامبر 2018

حساب اینستاگرام شرکت خود را در 8 گام ساده stepluke-van-zyl-571729-unsplash بازیابی کنید

به تازگی ، ما یک حساب کاربری اینستاگرام برای یکی از مشتریان خود ایجاد کرده ایم. بعداً ، هنگام ورود مجدد به سیستم ، این پیام خطا را دریافت کردیم: "حساب شما به دلیل نقض شرایط ما غیرفعال شده است. بیاموزید که چگونه می توانید حساب خود را بازیابی کنید. " ما نفهمیدیم چه شرایطی را می توانیم نقض کنیم ، زیرا حتی هنوز تصویری منتشر نکرده بودیم.

در اینجا نحوه سریع فعال سازی مجدد حساب به شرح زیر است:

 

1. روی "بیشتر بیاموز" کلیک کنید. پیامی دیگر خواهید دید:

 

حساب شما به دلیل رعایت نکردن شرایط ما غیرفعال شده است. شما نمی توانید وارد این حساب شوید و هیچ کس دیگری نمی تواند آن را ببیند. اگر فکر می کنید این یک اشتباه بوده است ، لطفاً به ما اطلاع دهید.

 

2. روی "لطفاً به ما اطلاع دهید" کلیک کنید.

اینستاگرام شما را به صفحه دیگری می برد که می گوید:

 

اگر فکر می کنید حساب شما به اشتباه غیرفعال شده است ، لطفاً اطلاعات زیر را ارائه دهید تا بتوانیم بررسی کنیم. لطفاً این فرم را فقط در صورتی ارسال کنید که حساب شما به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های انجمن اینستاگرام غیرفعال شده باشد و فکر می کنید این یک اشتباه بوده است. اگر به دلایل مختلف نمی توانید به حساب خود دسترسی پیدا کنید ، لطفاً به مرکز راهنمایی مراجعه کنید تا مکان مناسب برای گزارش مشکل خود را پیدا کنید.

 

آیا این حساب برای نشان دادن مشاغل ، محصول یا خدمات استفاده می شود؟

آره

خیر

3. روی "بله" کلیک کنید.

سپس ، روی "ارسال" کلیک کنید.

 

4. اینستاگرام اکنون از شما می خواهد نام کامل ، نام کاربری اینستاگرام ، آدرس ایمیل و کشوری را که در آن هستید وارد کنید. همه این اطلاعات را بر این اساس وارد کنید.

 

5. اینستاگرام همچنین از شما می خواهد تا کسب و کار خود را با ارسال کپی یکی از موارد زیر تأیید کنید:

مجوز مشاغل محلی

تشکیل پرونده مالیاتی

صورتحساب

گواهی تشکیل

مقالات اختلاط

صورتحساب آب و برق

اثبات ثبت نام دامنه

اسناد تحویل سفارش

این اطلاعات را هنوز ارائه نکنید به سادگی موارد زیر را بررسی کنید:

 

من می دانم که اگر یک سند معتبر برای پشتیبانی از کسب و کار خود بارگذاری نکرده باشم ، نمی توانم در مورد حساب خود کمک بگیرم.

 

سپس ، روی "ارسال" کلیک کنید.

 

6. اینستاگرام برای شما ایمیل می کند.

 

عکس از صفحه نمایش 12/12/2018 ساعت 15:00 بعد از ظهر

 

اکنون ، با اسناد و مدارک پاسخ دهید.

 

7. اینستاگرام دوباره به شما ایمیل می زند.

 

عکس از صفحه 12/12/2018 ساعت 2.58.51 بعد از ظهر

 

بلافاصله این کار را انجام دهید. اینستاگرام اطمینان می دهد که شما یک شخص واقعی هستید نه یک ربات. از کاغذ کپی استفاده کنید و واضح و بزرگ بنویسید. عکس را به صورت یک فایل JPEG وصل کنید.

 

در اینجا تصویری که ارسال کردیم به نظر می رسد:

 

 

 

8. امیدوارم اینستاگرام برای آخرین بار به شما ایمیل بزند.

 

عکس صفحه از 12/12/2018 ساعت 03.02.19 بعد از ظهر

 

تبریک می گویم! اینستاگرام حساب شما را دوباره فعال کرد اگر بار اول کار نکرد ، این روند را 2-3 بار در روز تکرار کنید.

 

آیا برای ایجاد محتوا برای حساب اینستاگرام تازه فعال شده خود به کمک نیاز دارید؟ روابط عمومی Axia می تواند نمایه های رسانه های اجتماعی شما را مدیریت کرده و به طور م engageثر با مخاطبین موردنظر شما ارتباط برقرار کرده و به آنها دسترسی پیدا کند و فرصت هایی برای گفتگو بین شما و مشتریان ایجاد کند. امروز "راهنمای ضروری مدیریت رسانه های اجتماعی" Axia را بارگیری کنید تا نکات بیشتری برای موفقیت در رسانه های اجتماعی پیدا کنید.

https://smartphones.gadgethacks.com/how-to/quickly-view-every-link-youve-ever-opened-your-instagram-account-0345181/

بیشتر بدانید


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
افزایش بازدید اینستاگرام
پنج شنبه 4 شهريور 1400 ساعت 17:17 | بازدید : 572 | نوشته ‌شده به دست اسماعیل | ( نظرات )

راه هایی برای افزایش بازدید اینستاگرام
بنابراین چگونه می توانید دسترسی ارگانیک خود را در اینستاگرام افزایش دهید؟ در اینجا 10 روش قدرتمند برای انجام این کار آورده شده است:

زمان ارسال بهینه خود را پیدا کنید
با فیلم ها آزمایش کنید
برای تشویق مشارکت ، مسابقات را برگزار کنید یا س askال بپرسید
محتوای دقیق تولید شده توسط کاربر
استوری های اینستاگرام را بگویید
به صورت زنده در اینستاگرام بروید
از تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید
کمتر پست بگذارید
به طور خاص برای اینستاگرام ایجاد کنید
یک کاربر فوق العاده اینستاگرام باشید
شیرجه بزنیم!

1. زمان ارسال بهینه خود را پیدا کنید


با وجود اینکه اینستاگرام اکنون از یک جدول زمانی آموزش اینستاگرام استفاده می کند ، زمان ارسال بهینه همچنان مهم است زیرا سوئیس زیمرمن ، پیشنهاد می کند که وقتی اکثر مخاطبان شما آنلاین هستند ارسال کنید:

ممکن است درک طولانی مدت از فعالیت پیروان شما طول بکشد ، اما مهم است که مطمئن شوید وقتی اکثر مخاطبان شما آنلاین هستند ، پست می گذارید.
برای اشتراک گذاری کلیک کنید
اگر از نمایه تجاری اینستاگرام استفاده می کنید ، می توانید Insights اینستاگرام خود را بررسی کنید تا بفهمید چه زمانی دنبال کنندگان شما بیشترین فعالیت را در روز هفته و زمان روز دارند.

بینش اینستاگرام - دنبال کنندگان

هنگامی که زمان ارسال ایده آل خود را مشخص کردید ، می توانید پست های اینستاگرام را زودتر از موعد مقرر برنامه ریزی کنید تا اطمینان حاصل کنید که به طور مداوم محتوای با کیفیت بالا ارسال می کنید.

2. با فیلم ها آزمایش کنید


مطالعات متعددی نشان داده است که عکس ها بیشتر از ویدیوهای اینستاگرام درگیر کلی (یعنی لایک و نظرات) می شوند. در نگاه اول ، ممکن است به نظر برسد که عکسها بهتر از ویدئوها برای نامزدی هستند - و می تواند باشد!

در بررسی دقیق تر ، ممکن است نتیجه متفاوتی بگیریم. News Whip حساب های اینستاگرام 31 ناشر خبری را مطالعه کرد و به کشف جالبی دست یافت. در حالی که عکس ها به طور متوسط ​​بیشتر از فیلم ها لایک (و مشارکت کلی) می گیرند ، ویدئوها نظرات بیشتری نسبت به عکس ها ایجاد می کنند. در واقع ، فیلم ها ، به طور متوسط ​​، بیش از دو برابر تعداد نظرات نسبت به عکس ها دریافت می کردند!

مطالعه تعامل اینستاگرام


مشخص نیست که آیا الگوریتم اینستاگرام لایک و نظرات را به طور یکسان یا یکی بیشتر از دیگری ارزش گذاری می کند. اما از آنجا که اظهار نظر نیاز به تلاش بیشتر کاربر نسبت به دوست داشتن آن دارد ، ممکن است الگوریتم نظرات را بیشتر از لایک ها ارزش گذاری کند و پست های دارای نظرات بیشتر را بالاتر از پست هایی با لایک بیشتر قرار دهد.

سال گذشته ، اینستاگرام دریافت که زمان تماشای ویدیو در اینستاگرام بیش از 40 درصد در یک دوره شش ماهه افزایش یافته است. با این سرعت رشد ، آزمایش فیلم ها برای بررسی اینکه آیا تعامل و دسترسی ارگانیک شما را در اینستاگرام افزایش می دهد ، عالی خواهد بود.

برای سهولت کار ، اکنون می توانید با استفاده از بافر ، ویدئوها را برای پروفایل های تجاری اینستاگرام خود برنامه ریزی کنید.

3. برای برانگیختن مشارکت ، مسابقات را برگزار کنید یا س askال بپرسید


پرسیدن س orال یا درخواست اقدام یکی از راههای سرگرم کننده برای تشویق فالوورهای شما برای تعامل با پست های اینستاگرام شما است. ما دریافتیم که میزبانی یک مسابقه هدیه راهی م effectiveثر برای تعامل با پیروان ما است.

مسابقه هدیه بافر اینستاگرام


برخی از اقدامات فراخوانی که ما سعی کرده ایم عبارتند از:

با به اشتراک گذاشتن دسته دسته emoji مورد علاقه خود در نظرات زیر ، برای پیروزی وارد شوید؟
برای ورود ، به سادگی دوستی را در زیر تگ کنید که به عنوان بازاریاب مورد علاقه خود به او رای می دهید و هر دو برای برنده شدن وارد مسابقه می شوید!
برای وارد کردن دوست خود در زیر تگ کنید که می دانید او را در شبکه های اجتماعی تکان می دهد! ؟
این هفته در لیست خواندن شما چیست؟ ؟ پیشنهادات کتاب خود را در زیر قرار دهید تا شانس برنده شدن کتاب رایگان به انتخاب خود را از تیم بافر داشته باشید! ❤
در حالی که مسابقات هدیه معمولاً نظرات بیشتری نسبت به پست های معمول ایجاد می کند ، ما سعی می کنیم بین هر مسابقه چند ماه زمان بگذاریم تا همه چیز سرگرم کننده و هیجان انگیز باشد.

کاری که ما بیشتر انجام می دهیم این است که در پست های اینستاگرام خود س karinacss  بپرسیم. چندین پست با بیشترین نظر (بدون در نظر گرفتن پست های مسابقه) پست هایی با س questionالی مانند این ، این و این است.

4. محتوای تولید شده توسط کاربر را دقیق کنید


برایان پیترز ، استراتژیست بازاریابی دیجیتال ، حساب اینستاگرام ما را در کمتر از شش ماه حدود 500 درصد (4،250 تا 21،000) افزایش داد. راز او؟ محتوای ایجاد شده توسط کاربر.

تنظیم محتوای تولید شده توسط کاربر می تواند آن کاربران را تشویق به تعامل و اشتراک گذاری آن محتوا کند. از آنجا که الگوریتم اینستاگرام هنگام رتبه بندی محتوا در فید خود ، روابط کاربران را در نظر می گیرد ، ایجاد روابط با کاربران شما از طریق اینستاگرام نیز ممکن است به رتبه بندی محتوای شما در فیدهای آنها کمک کند.

Crowdtap جدای از دسترسی ارگانیک ، دریافت که محتوای تولید شده توسط کاربران 35 درصد بیشتر از رسانه های سنتی و سایر محتواهای غیر کاربر ایجاد می شود. این امر محتوای تولید شده توسط کاربر را به یک استراتژی ارزشمند تبدیل می کند.

اینفوگرافیک محتوای تولید شده توسط کاربر
اگر می خواهید محتوای ایجاد شده توسط کاربر را در نمایه اینستاگرام خود بازنشر دهید ، خوشحال می شویم که Buffer for Android یا Buffer for iOS برنامه های تلفن همراه را امتحان کنید ، که می تواند به سرعت بخشیدن به این روند کمک کند.

 

https://later.com/blog/how-to-increase-instagram-engagement/

ادامه ی مطالب


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0